Welcome to My Blog

About Me

My photo
Seorang Isteri dan Mama kepada 2 adorable kids Siti Hawa Hazwani & Muhamad Danial..

Saturday, July 18, 2009

Adik Deneyy...

Ini adalah untuk memenuhi permintaan paktih yang nun jauh di Frances...heheh..sibuk dok tanyer pasal dik Deneyy ni.. masih lagi bulat cam dulu..emm..gigi dah ader 3 batang..dah pandai naik tangga umah tok midah sampai atas sana...dah pandai turun dari katil.. dah pandai memilih orang...kalu mama hilang jer menangis cam nak rak..rasernyer sama cam adik ami la makngah..heheheh.. kalu dengar lagu kartun mickey mouse tu...channel 615 tu..goyang la badannyer...dah pandai merajuk... payah la nak dipujuk...ingat nak wat video..tapi nanti..la paktih..tengah belajo..hehehe.



antara gambar dik Deneyy yg terbaru...

Puas hati dop paktih?? kalu dop nanti aaa citer lagi...

3 comments:

myza said...

cesh pakteh.kalau kabo awal2 leh aku setelkan..kan semek kan..

Shima Sulaiman said...

Ami ngada2 la maklong...budget cute plak mamat sorg tu hahahaha..tu yg xmo org ambik dia dr mama tu..dia ingat ringan gaknya kendong 'guni beras' 12 kilo ke hulu- ke hilir...

Untuk menyucukkan lagi perasaan pakteh, terima lah lagu dari aisyah ini...pulang la di hari raya...apatah tajuk lagunye..

CT Delima said...

Thanks wish my b'day..terharu atas ucapan itu.