Welcome to My Blog

About Me

My photo
Seorang Isteri dan Mama kepada 2 adorable kids Siti Hawa Hazwani & Muhamad Danial..

Monday, March 9, 2009

TAG kedua

Aduihhh!!! dapat lak tag dari makngah Shima..bukan satu, dua lak tu...tapi ini mama jawab satu dulu yang satu lagi nanti yer makngah .. paham2 la kalau baby tgh mengamuk ni..ahaks!



Apa yang ke-enam dari enam...




1. GO to your photos folder in your computer


2. GO to the 6th Folder of your photos

3. GO to the 6th photos in that folder

4. Put the picture on your blog & description of it


5. Invite 6 friends to join the challenge

6. Link them in your blog & let them know they have been challenge.




Ahaks! Gambar ni mama simpan sesaja je taktau plak dok dlm senarai ke 6 plak! Nak tak nak kena gak cerita. Gambar ni yang sebenarnya hubby mama yang lukis atas permintaan anak kesayangannya, Ct hawa. Mulanya abahnya malas nak layan...dah si anak asyik dok merengek jer...akhirnyer layan la jugak dlm keadaan malas..hahaaha... ini sebenarnyer gambar yang entah ke berapa abahnyer lukis...barulah ct hawa tu puas hati...katanya ' haa yang ni la macam muka kakak, abah!' macam-macam ragam la anak abah ni....

Tapi makngah, mama nak link kat sape ek? Macam mana ni...Sorang jer laa, bleh?Bleh arrr


Mama akan men'tag' mokde munirah!!!

1 comment:

moon said...

sabo yer..akan mok de usehekan!