Welcome to My Blog

About Me

My photo
Seorang Isteri dan Mama kepada 2 adorable kids Siti Hawa Hazwani & Muhamad Danial..

Tuesday, April 7, 2009

TAHNIAH!!!

Buat maktih Ayu n paktih Mamat juga mokder Moon n pokder Goe.

Ni nak ucap kat maktih Ayu n Paktih Mamat....TAHNIAH!!! maktih Ayu dah hamil...kalau tak silapla nak masuk 4 bulan yer...Selamat menempuh alam keibubapaan yer...dan maktih Ayu jangan mintak yang bukan-bukan ngan paktih Mamat..kesian paktih tu...dan paktih plak rajin-
rajinla tulun maktih yer.....;-)

Tak lupe gak ngan mokde moon dan pokder goe juga akan menimang cahaya mata gak... mokder moon skang ni tengah mabuk-mabuk agaknyer... Moga mokder moon jaga diri dan kesihatan...jangan kerja kuat sangat yer..maklumla kerja tempat baru...




3 comments:

moon said...

mokde mu hari hari nangis. berat sungguh perasaan pokdemu. muahaha

sehati sejiwa said...

lar..naper plok nangis-nangis...biaser ar org tgh mengandung..emosi kurang stabil...saborler pokdermu....ahahaah

sehati sejiwa said...

alaa.. pokde moonk..biasela..org mula bjauhan..aku ni xde pape pon..dari ari2 ngis smpai sbulan skali je nangis..hakhakhak~