Welcome to My Blog

About Me

My photo
Seorang Isteri dan Mama kepada 2 adorable kids Siti Hawa Hazwani & Muhamad Danial..

Monday, August 8, 2011

menu sempoi..utk berbuka..

Assalamualaikum..dan slamat berpuasa.. ambor ni sebenarnya menu semalam punya, tak sempat nak update semalam sbb masak kat umah..Dalam bulan poser ni akak masak kat umah, dan kat umah takder la nak online-melan nih...kan...
Jadi ari nih la baru nak citernyer yer...Semalam tak tau nak buat lauk aper utk berbuka,memandangkan kat kedai yg ader sotong, udang n ikan pelaling haaaaaaluih jew..balik-balik yg sama jer..huhu..last-last nijer la lauknyer semalam..nasib baik my darling tak kisah pong..janji leh makan katanyer heheheeh~~~



masak lemak putih kobis,kcg pjg n karot..



sotong goreng kunyit

yang ni plak yang akak punya meehoon sup sempoi jer...tak selera la nak tela nasi...



mamapiza

3 comments:

iZa norDin said...

wahh diet nampak...kekekke

myza said...

disebabkan gmbr sotong itu hari ni aku telah ke pasor mmbeli sotong..nakbuat lauk cmtu jgk..huahauhuaaa

sehati sejiwa said...

hehehe~~ diet mender..dah kat kedai tadop lauk..makan jer la mana yg ader heheh~~