Welcome to My Blog

About Me

My photo
Seorang Isteri dan Mama kepada 2 adorable kids Siti Hawa Hazwani & Muhamad Danial..

Monday, June 7, 2010

award dari makngah!!!


Makasih makngah bagi award nih...rasa segan lak nak terima...yerlaaa...blog kita.. biase-biase jer...apapun thank makngah..akan ku cuba jawab soklan2nyer...


1. Apa yang bermain dalam fikiran kamu sekarang?
masak untuk my lalling..jap g ada kelik.., nak siap kan crochet yg berlambak tak siap lg arrrghh!
2. Nama samaran kamu ?
Mek..semek..kaklong..pizah...nor..byklah lagi..heheh..
3. Berikan tiga orang yang kamu sayang
- Diri sendirik la...
- My dear husband n anak-anak..
- Keluarga saya n keluarga my husband
4. Panggilan untuk si dia
- mestilah abaaaaang saaaayang...hik!hik!
5. Hadiah yang korang impikan dari orang tersayang
- ermmm..ntah! banyak...tapi terima je kalu dia kasik...
6. Blog mana korang suka follow?
- Blog makngah,maknak,blog masak2 n blog crochet...heheeheh...
7. Bagi award ni kat 15 blogger lain dengan penuh penghormatan:

amboi!! rameinyer...nanti bilang...cukup tak ek...

1.kak ina-
2. kak ct delima- blog yg sungguh menarik dgn resepi yg sedap2..(Dari Dapur Ct)
3. kak Nura- yg berada di Aljubail S.A..(Nuranuraniku)
4.Sharifah_uda- blog yg menarik ngan cerita n monolog...(Bawa hatimu kepada tuhan)
5. Sulela- blog yg penuh ngan crochet menarik...WOW!!


Rasanyer ramaei ni jer yg boleh saya bg kot...heheheh

..minta ammmpun....





6 comments:

NURA said...

salam sobat
duh lama sekali saya tidak berziarah kesini mba,
saya mohon maaf ya,,
trims saya diberi AWARD ini.
akan saya simpan di categories AWARD blog saya.
semoga sukses selalu ya..

sehati sejiwa said...

salam juga..sama seperti diri saya ..sudah lama tidak bersiaran..asyik dgn kerja dan anak2..insyaallah..kita ketemu lg ya..sukses juga utk mbak..

myza said...

wah!!!

Mamajenn said...

pantas sungguh menjawab hehehe...mekasih sudi layan org yg tgh malas update blog nih hehehe

Sulela said...

Fizah, saya datang nak amek award tapiiii...tanak jawab tag... Boleh kan? wakaka

sehati sejiwa said...

huhuu..tak aci la...huhu..takper janji amik award tuh ya..