Welcome to My Blog

About Me

My photo
Seorang Isteri dan Mama kepada 2 adorable kids Siti Hawa Hazwani & Muhamad Danial..

Friday, December 11, 2009

Sukanyer dia..

Sukanyer dia bila mama belikan sepasang baju, mainan dan beg semuanya gambar mickey n minnie mouse..Siap suwoh snap gambor lagi..katanya nak tunjuk pada pokder,mokder dengan pak tih kero n maktih paghida...heheheh..rindula tuh agaknyer..semua barang-barang ni kalau si adik sentuh....alamat bergegar la satu dunia ngan suara si ct tuh..memang kedekut sket...
20 hb nih genap la umur si ct ni 4 tahun...emmm...sibuk mintak belikan beg sekolah...nak sekolah katanya, tapi bila mama bagitau pegi sekolah kena pakai baju kurung..terus cakap tak nak pakai..nak pakai baju mickey mouse dia tu jer...alahai anak aku nih...taktau la..


-----cantik tak beg saya??


------hai..!!


-----senyuman apa yer...emm??


----baju pink nih cantik tak??






4 comments:

moon n tori said...

cutenyer hawe..rendu mokder nk jmper..kner tggu naupal besa skit lg br leh jln saner yer..(behkan ader anak pompuan,leh belikan baju cntik2,pakaikan cntik2,mekap cntik2 kt dia.) :{

sehati sejiwa said...

ala..mokder...bila naupal dah besor nanti leh tambah lagi sorg..baby girl lar plok...hihihikk

myza said...

wah syoknya ct awa dpt adiah..dah beso dah ankbuah manak yg sorg ni..sudah empat tahun laa..nak skolah dh yer..ade ke tanak pkai baju kurungg..abesla ankmu itu.Esok g skool pakai pinafom la puloks..
buat qamo0n+qasima lepas ni usaha utk bb girl la yerp..hihihi

Mamajenn said...

comeinya budak pompuan nih...geram betul..manak, the wish for u too. Awe x nak pakai bj kurung gi skul x pe..makngah x kisah sbb makngah pun camtu gak dulu...errrr kini dan selamanya kot wahuahuahua..yes baju kurung as office attire n kenduri-kendara je. Pakngah kata ok je...lalalalalala