Welcome to My Blog

About Me

My photo
Seorang Isteri dan Mama kepada 2 adorable kids Siti Hawa Hazwani & Muhamad Danial..

Thursday, May 19, 2011

Si Deney..

Assalamualaikum semua...ha kali ni nak citer pasai adiknyer plop..Deney...dah semakin menjadi-jadi nakainyer..sampaikan tok Pimah N aki pun tak larat ...Mak Chu pun..asyik terjerit2 jer..dah tu plop garang lak..pantang marah sket..abis di lempornyer apa2 yg ader ditangan die...selalu jadi mangsenyer..kak We la...gaaaaaaaduh manjang..selagi tak dpt hempuk kak We..selagi tuh la dia kejor...adoi....penat la ..dah tu plop masih neneg lagik tuh...camner nak suh berenti dr 'meneneng ' ya...mama dah tak larat dos..abis sakit2 neneng..huhuhu.. bermacam cara dah wat..tapi dop jalan pong..sesapa ader petua n cara bagitau ek...




Aksi sibujang yang kuat membuli akak We...


5 comments:

myza said...

hahahhaha danial garang mcm mama dia la..ckp aa kat danial,,nak skolah mana leh isap susu mama dh..x malu la.xpon ssh2 sgt bg adik je kat abg NGAH danial ni..hahhahaa

sehati sejiwa said...

wooooohohoh..kalu aku bg adik...penat ar mamu..mamu mesti bising...'aku doh dok larat weh mek...pening kalo ke 2 org nih..hahahaha

moon n tori said...

hahaha....tuggu nofai balik leh samer2 membuli...semek,kalu dapat adik, wi kaku je, hehhehehe

moon n tori said...

mesti dia belajo dgn poksedara dia yang duk ngamuk je tu kalau orgtego.takpe nanti pokde balik, tau la pokde mengerjekannnye.

myza said...

hahahha..goe aku taw sape 'poksedare' dia tu..wakakkaka sama la dgn makchu pon 2X5 =10...mama dia pom lebeyh kureeng jew..M.O.K hahahhaks